niedziela, 13 listopada 2011

baby.. it's colder outside.

Nooo wiiitaaaam! :) Tak, ja jeszcze żyję, hi. :) Wybaczcie ten ogromny poślizg, ale tak jak pisałam: nauka, nauka, naaauuukaa! Jakiś dramat poprostu. Ci nauczyciele powiariowali! Nie ma zdnia, żeby nie zapieprzać od rana do nocy. Z weekendów wcale niewiele mam. :( Uciekają tak szybko, że nawet nie wiadomo kiedy. To straszne. Obserwujemy jak nasze życie ucieka między palcami nie mogąc nic z tym zrobić. Rutyna i monotonia powoli nas niszczą. I kiedy to się zmieni?
Nauka jest dobijająca, jednak jest ktoś, kto potrafi mi ją umilić nawet kiedy zapierdzielam 24/24 bez przerwy!
Moje szczęście, mój skarb, jedyny i najważniejszy mężczyzna w moim życiu! Kocham Cię!

Dzisiaj wiele, wiele, wiele różnych różności. :) Nie pisałam tak długo, dlatego dziś wszystko nadrobię. :)
PART 1 - OUTFITY.
nr 1:





sukienka - h&m
pasek - miejski butik
buty - raynr 2:




sweter - mohito
bikserka - h&m
spodenki - esprit
rajstopy - cubus
chusta - h&m
torebka - second hand
buty - deichmann

nr 3:






sweter - cropp
bokserka - h&m
zamszowe legginsy - h&m
komin - wielki chiński sklep. :)
zegarek - new yorker
torebka - top secret
buty - deichmann

nr 4:





kożuszek - mohito
sweter - tally weijl
legginsy - h&m
komin - wielki chiński sklep :)
torebka - top secret
buty - biedronka :)

nr 5:




sukienka - second hand
chusta - h&m
buty - deichmann

I jak? :) Który zestaw podoba Wam się najbardziej? ;>
Napewno zauważyliście niektóre rzeczy z tzw. " lumpeksów". :) Według mnie to żaden wstyd. To tylko świadczy o ludzkiej obrotności, jak za małą kasę można kupić coś naprawdę fajnego. :)

PART 2 - SECOND HAND: 
A oto i moje ostatnie nabytki z second hand'ów:





6 rzecz to cekinowa spódniczka. :) Słabo widać, dlatego wyjaśniam. :)
A jakie jest Wasze zdanie na temat second hand'ów? ;)

PART 3 - KOSMETYKI
Znów nabyłam parę nowych perfum za 10 zł od Paulinki.
Nie tylko perfum. Ostatnio też zajęła się handlem szminek, błyszczyków, cieni do powiek, podkładów i rózy do policzków. :)

od lewej:
perfumy nabyte przezemnie w h&m - EAU DE TOILETTE - sunday afternoon
(reszta już od Pauli)
puma urban
bruno banani
christina aguilera
Póki co jestem zakochana w tych z h&m i Christiny Aguilery. :)

błyszczyk - Clarins
( od lewej )
szminka - loreal
szminka - loreal
szminka - isa dora
błyszczyk - mayballine
Miałam jeszcze jedną śliczną pomadkę, ale gdzieś mi się zawieruszyła po ostatnim wypadzie do eski. :(
A teraz kosmetyki których używam na codzień:
Makijaż:
tusz do rzęs - AVON - super shock
tusz do rzęs - eveline ( najlepszy tusz na świecie! )
puder w kompakcie - compact powder by h&m ( również genialny. cera matowa przez cały dzień. :) )
róż do policzków - wibo
kredka do oczu - czarna, essence.

Pielęgnacja włosów:

serum na zniszczone koncówki - AVON
szampon do włosów - NIVEA - diamond gloss
odżywka do włosów - DIPLONA PROFESSIONAL ( kupiłam ją w biedronce, jest całkiem niezła. :) Włosy są delikatne i nie plączą się. )
Pisałam Wam też kiedyś na temat szamponów i odżywek z DOVE. A wiec przetestowałam, są naprawdę świetne, polecam. :) Teraz musiałam zmienić, bo kiedy moje włosy sie za bardzo przyzwyczają do jednego szamponu to przetłuszczają się diametralnie. :(

Twarz:

GARNIER - 3w1- żel myjący, peeling i maseczka.
żel do codziennego mycia - BE BEAUTY ( w biedronce można zakupić )
mleczko do demakijażu - najzwyczajniejsze mleczko w świecie, zakupione w kauflandzie za 3 zł. :D
tonik do demakijażu oczu - ZIAJA
nawilżający krem do twarzy - NIVEA SOFT.

Ciało:
antyperspirant - Rexona aloe vera
balsam do ciała - Oriflame - body lotion
balsam do ciała - GARNIER z ekstraktem z aloesu
brązujący balsam do ciała - ZIAJA
balsam do ciała - AVON - boli bliss
krem do rąk - anida - wosk pszczeli.
Zapachowe mgiełki do ciała:
karmelizowane jabłko z orzechem
arbuzowa
owoc granatu i mango
kwiat cytryny i bazylia
fiołek i liczi
czarna czereśnia i gałka muszkatałowa
olejek do ciała - skin soft

Paznokcie:

żel do usuwania skórek - sensique
odżywka do paznokci - sensique
essence nr 73
essence nr 05
essence nr 70
coral nr 75
essence nr 51
avon - vanilia shake
avon - pastel pink
safari ( brak numeru )
safari ( brak numeru )
golden rose graffiti - lakier pękający nr 03
astor nr 63
my secret nr 118
my secret ( numerek starł się )
my secret nr 01
lovely nr 338
miss sporty - freanch manicore nr 10
miss selene nr 160
miss selene nr 205
miss selene nr 222
miss selene nr 170
golden rose 324

Jeszcze jedna rzecz którą chciałam się Wami podzielić to przewspaniała książka którą właśnie czytam. Dawno nie czytałam tak niesamowitej książki. Guillaume Musso - Uratuj mnie. Nie zdradzę żadnych szczegółów. Uwierzcie mi na słowo, ze warto przeczytać. :)
A wraz z książką na zdjęciu załapał się właśnie męzczyzna który sprawia, że moje życie jest najpiękniejszą bajką. :* Jeszcze przed snem powiem Ci jak bardzo Cię kocham. ;*

I to by chyba było na tyle dzisiaj. :) Był długi weekend i już go nie ma. :( Za chwilę studniowka, matura i trzeba powoli wyprowadzać się z domu, usamodzielniać na studiach. Nie wyobrażam sobie tego. Ale mam nadzieję, że wraz ze studiami spełni się moje największe, priorytetowe marzenie. :) ( nie tylko moje, bo mojego K. też.)
Najwyższa pora zebrać się spać. Jutro znów multum sprawdzianów, kartkówek, odpytek.
Takie jest to życie. Ale kocham je i nie zamieniłabym się z nikim innym. Wierzę, że rutyna i monotonia przejdą z czasem. :)
Dobranoc Kochani !

6 komentarzy:

  1. Gdybym ja wiedziała, że masz bloga to bym już dawno tu zaglądała. Zwłaszcza, że zawsze się fajnie ubierałaś:) ciekawe czemu, różowe szaliczki zawsze mi ciebie przypominają;);*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolcia? :* haha co mnie zaskoczyłaś teraz.
    Obserwuję już :) Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zestawy mi się podobają, a lakiery masz po prostu przeboskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za odwiedziny :) ale się rozpisałaś w tym poście! Z outfitów najbardziej podobają mi się 3,4 i 5, chociaż reszta też bardzo fajna :) widzę, że masz też fioła na punkcie lakierów, tak jak ja :P niezła kolekcja:)

    Obserwuję i również zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz tu jestem i chyba zostanę na dłużej. po pierwsze-super outfity, mega mi się podobają. Takie nabytki z SH? zazdroszczę!!! fajnie się ubierasz no i kurczeeee też chcę takie rzeczy znajdywać w sh....

    całuję i wpadaj do mnie ;) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też tak czasem mam i posypie mi się puder, nawet ostatnio to się stało ;<

    dodaję do obs. pisz jak będzie nowa notka:)!

    OdpowiedzUsuń