środa, 7 września 2011

forever and ever.

Witaajcie ponownie. :) Chyba jednak ktoś zagląda na tego bloga pomimo braku komentarzy. :) Co mnie bardzo cieszy, a komentarze najważniejsze nie są. :) Wybaczcie, teraz trochę nie pisałam, ale od samego początku mamy tak niesamowity natłok w szkole, że dramat. Od pierwszego dnia dręczą nas maturą. Robią nam powtórki od początku liceum, siedzimy z nosami w książkach. Ani trochę wolnego czasu. :( ale mam nadzieję, że pogodzę to jakoś z pisaniem do Was. :)

Chciałam w następnym poście znów zamieścić coś " modowego ". :) Zastanawiam się pomiędzy fajnymi zestawami ciuchowymi, lub nad samymi butami. :) Może macie jakieś propozycje? Następną notkę postaram się  napisać w weekend. Myślę też nad jakimś filmikiem dotyczącym moich kosmetyków, żebym mogła je Wam przedstawić. :) Pokazać co według mnie się nadaje, a co nie bardzo. :) Tylko, że moja kamerka trochę szwankuje i nie wiem kiedy uda mi się ją naprawić..

Ostatnio stałam się ogronmną fanką bloga pewnej nastolatki. A mianowicie: www.mariannan.com
Dziewczyna ma niesaaamowity styl, ubiera się wręcz cudownie. :)
Specjalnie dla Was zamieszczam kilka zdjęć:






Nie uważacie, że dziewczyna wygląda naprawdę niesamowicie? :) Bynajmniej mi podoba się meeega jej styl!
Dobraanoc dzióbeczki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz