sobota, 24 grudnia 2011

Merry Christmas. ;*

Witajcie. ;* Dłuuugo się nie odzywałam, ale nie miałam kompletnie czasu. :( Musicie mi wybaczyć. :(

Jak tam przygotowania do świąt? :) To już dziś, już dziś zasiądziemy do rodzinnego stołu, zastawionego po same brzegi smakołykami. :) Podzielimy opłatkiem, złożymy życzenia w ten jedyny, wyjątkowy, magiczny wieczór, który tak potrafi łączyć ludzi. :)
No i oczywiście obrabujemy Mikołaja z prezentów, hi. :)
Ja już niecierpliwie oczekuję wieczora, a Wy? :)
Czuję się niesamowicie, że świadomością, że te święta spędzę wiedząc, że mam kogoś kto tak bardzo mnie kocha, z kim jestem naprawdę szczęśliwa, z kim mogłabym spędzić resztę życia. Kocham Cię. ;*

A teraz opowiedzcie jakie plany macie na tą ostatnią noc w tym roku? :) My wybieramy się na bal sylwestrowy za miastem. Jestem pewna, że to będzie nasamowita noc. :) Nie możemy się doczekać. :)

A tydzień po sylwestrze wybieramy się z moim Ukochanym do Krakowa na 3 dni. :) Potrzebujemy spędzić trochę czasu razem, sam na sam. Czekam na taki wyjazd już od 4 miesięcy. I w głowie odliczam dni, hi.

Teraz będę miała duuużo czasu, żeby nadrobić wszystkie zaległości związane z blogiem. :) Wszystko po kolei Wam poopowiadam i pokażę nowe nabytki. :)

Kochani. :* Na ten świąteczny czas, chciałam Wam życzyć magicznych chwil spędzonych w gronie najbliższych, spełnienia najskrytszych marzeń i snów. Dużo uśmiechu, jak najmniej smutków i konfliktów. Szampańskiej zabawy sylwestrowej i przeszczęśliwego nowego roku. Oby był milion razy lepszy niż poprzedni. :*

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz