piątek, 26 sierpnia 2011

suuuummmeeeer!

Dzień doobry! :) Witam na swoim blogu. Będę się starała na nim przedstawiać wszystko co związane z modą, kosmetykami i ogólnie wszystkimi babskimi sprawami. :) Będę również Wam opowiadała o sobie, o swoim życiu. Mam nadzieję, że razem będziemy się wszystkim dzielić. :)

Wakacje, wakacje i po wakacjach. :( Nie wiem jak Wy, ale ja w ogóle nie poczułam, że one były. Zleciały zdecydownie za szybko. Jedynie w Łebie poczułam, że mam trochę wolnego, że mogę się odstresować. :) Ale wraz z porotem do rzeczywistości zaczęły tworzyć się nowe problemy, wyzwania, lecz najbardziej demotywujące jest to, że za 6 dni wracam do szkoły, pewnie niektórzy z Was wakacje mają dłuższe o miesiąc. :) Pozazdrościć! Ja niestety kończę swoje wakacyjne przygody za 6 dni i pełną parą będę się przygotowywała do matury. Póki co nie mogę sobie tego wyobrazić, ale mam nadzieję, że dam radę. Chciałabym, żeby już było po, mega się stresuję. :( A jakie są wasze doświadczenia związane z maturą? Jesteście już po? Stresowaliście się? A może tak jak ja macie to dopiero przed sobą? Jeśli tak do damy radę! :)


Wczoraj z Paulą wybrałyśmy się na "sesję" zdjęciową za miasto. :) Znalazłyśmy stary opuszczony dom, który wyglądał meeega strasznie, bałyśmy się do niego wejść, ale udało nam się przezwyciężyć strach i dobrze, że nam się udało, bo zdjęcia wyszły całkiem niezłe. :) Oczywiście zaprezentuję je Wam. :) Dziś wybieramy się na deptak, cieszyć się ostatnimi chwilami wakacji. :) Czekam na duużo komentarzy, dzielcie się ze mną jak minęły wakacje, gdzie byliście, co robiliście. :) I mam prośbę. Jeśli znacie jakieś fajne stronki, blogi związane z modą to proszę się zgłaszać. :) Jestem bardzo otwarta na nowe inspiracje. :) Paaaa! ;*










Outfity:
- biała bokserka - h&m
- czarne spodenki z wysokim stanem - deep
- czarne szpilki - miejski butik
- okulary - bazarek w łebie
- zegarek - new yorker
- bransoletka - pepco
- pierścionek - h&m
- karmelowa, koronkowa bokserka - h&m
- czarna bokserka - h&m
- legginsy - h&m ( poprzecinałam je własnoręcznie :)  )
- karmelowe buty - deichamnn
- jeansowe szorty - h&m
- strój kąpielowy - cubus
- brązowa spódniczka - h&m
- broszka kwiatek - h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz